Aime; insane!

Det var inte meningen mamma.


Dagen började med att jag åkte till Sollentuna och marknadsförde min skola, det är ju trots allt mitt projektarbete. Klart man ställer upp.

Sen fick jag ryck och frågade Philippe om han ville följa med till Gröna Lund (gratis såklart) och vem kan motstå mig, solen och Gröna Lund gratis? Så jag åkte hem, hämtade grejer, och sen dirr in till Djurgården där vi spenderade kvällen skrikandes i Insane, TILT, Katapulten, Jetline m.m.

Och här är min recension av Insane (som mina kompisar efterfrågat)
Insane är faktiskt insane. Det är inte en normal bergochdalbana. Det känns inte som en bergochdalbana. Det är ett inferno av att åka längs en räls, samtidigt som det snurrar och man åker baklänges och framlänges och upp och ner och hit och dit. Väldigt underhållande. Det bästa är om två lite tyngre sitter på ena sidan av vagnen, och två lite lättare på andra sidan, då snurrar det mest. Det kändes i den sista åkturen, helt klart godkänt. Dock är den väldigt kort, det är snabbt över och jag skulle helst vilja köra den ett varv till...

4/5 toasters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0