Aime; jag har hittat min drog

Florence Valentin och John ME var luuuugnt kvällens höjdpunkter igår på Nalens P3 Live Session. Lyssna bara på "Du kommer gå långt" så kanske ni får ett litet hum om vilken skön stämning det var, i alla fall i mitt lilla gäng.

Dessutom tog jag tillfället i akt och påpekade för John ME (Mattias Edlund) vilka intensivt blå och fina ögon han har. Vem har inte varit förtrollad sen P3 Guld liksom? (Kolla 3 min in i klippet för den perfekta sekvensen). Han blev jättegenerad, men vatusan, "något måste man ju säga", sa jag. Det är ju sant. Sedan rensade jag luften lite med att säga att han också, precis som snyggot Love Antell, borde rita lite när han skriver autografer. Då fick jag en fin liten skiss på två ögon, han sa att han såg sig själv på det sättet. Jag vet inte, vad säger ni, är det likt?

ögonen

Personligen tycker jag att hans ögon är liiite finare än de han ritade. Fast snubben har talang ju?

Och så Love Antells mästerverk till mig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0