Aime; jag lyser med närvaro, thank you very much

Var ska jag börja?

Hej, jag heter Aime och jag har varit nykter i en vecka och 6 dagar. ("Hej Aime!") ...Nejmen, jag kan avslöja såhär mycket: Det är helt rätt och livet leker.

Jag har funderat lite på var gränsen går för hur privat och personlig man ska vara här i cyberspace, a.k.a. bloggen. Lite skumt att lägga upp hela sitt liv här. Kanske?

Ikväll har jag, precis som Llou, bojkottat valborg. Jag åkte istället ut till landet och hade det riktigt mysigt. Mycket mycket bra. Och det vill jag lägga en puss på, eller hundra.


...tusen?

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad mysigt det lät ;)

2009-05-01 @ 08:33:46
URL: http://sommaarbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0