Aime; levande begravd

Jag snubblar in som på ett bananskal och berättar för er att:

1. Jag är inte död
2. Jag har (tyvärr) inte rymt med John ME
3. Rospanda har alltid koll på mig


och slutligen
4. Chris Martin och jag är menade för varandra. No need to worry darlings!

Vad vill ni höra? Ja, men självklart om min dag. Vad bra, för det är det enda jag känner för att skriva om, ni förstår, den har varit oerhört upplyftande.

12.00
Jag träffade Matilde inne i stan och har nu inhandlat Llous födelsedagspresent (sssch, avslöja inte det för henne...)

12.50
Trillar in på Bengans och överraskas av att Florence Valentin spelar. Jag trodde jag bara skulle få dregla över John ME och Lasse Lindh idag. Men icke. Love Antell på en lördag är bannemig aldrig fel. Love Antell på vilken dag det än är iofs. Alltid rätt helt enkelt.

13.00
John ME entrar scenen på Bengans och kollar först på mig efter den tredje låten eller så. Då tittar han snabbt, sen kollar han bort, men sen vet ni vad, så tittar han igen, länge. Puh, jag blev tomat på mindre än ½ sekund.

14.00
Vi har förflyttat oss till Record Hunter. Florence Valentin igen. Mycket trevligt. Får skivan signerad också.

LUNCHPAUS

16.00
Lasse Lindh har nu hittat till Bengans. Världens sötaste.

16.35
Jag och Rospanda råkar få med oss två urläckra Coldplayaffischer ut från skivbutiken......

HEM

21.00
Joann hämtar mig och vi drar till Frysen.

21.30
Världens skönaste band spelar. HAHA. 8 snygga pöjkar.

22.00
Nu händer det grejer, de riktiga stjärnorna kommer äntligen och underhåller. Mattias Perez på trummor är mjau, grrr och voff samtidigt.

23.30
Paaaaaaaarty, jag går igång utan alkohol, ge mig bra musik bara. Och det gjorde dem jag. (JA, jag fixade bäst musik)

01.00
Hej bloggen

01.42
Hejdå bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Rospanda

Läste att Chris och Gwyneth planerar att skaffa ett 3:e barn till deras klan...FUCKIDIFUCK!

2009-04-19 @ 03:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0