Aime; matte does that to you

Vad tror ni folket? Ska man leta efter perfektion, eftersträva att uppnå det absolut bästa av det bästa, eller ska man liksom "nöja" sig när man hittar något som har 70-80-90% av de komponenterna man vill åt? Öh, hej kryptiskt!

Men typ, alla har vi väl en sorts "lista" som vi bedömer möjliga partners med:

Han ska vara snäll
Han ska ha bra betyg
Han ska ha kool klädstil


..ungefär så. Klart att allas ser olika ut och blabla, men ni fattar. När man har hittat någon som uppfyller, tja, säg 80% av "kraven", ska man satsa då? Eller är det så att det finns en perfekt där ute någonstans och att man ska vänta tills man hittat denne?

Mycket funderingar en tisdag som denna. Bäst att rådfråga min promenadkompis. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Oryx

Jag tror inte på perfektion (säger hon som har ägnat MASSOR av tid åt att leta efter Mr.Perfect). Nejmen, jag har insett att ingen, ingen, ingen är perfekt.

Såhär sa jag till mig själv: "Oryx - är DU perfekt?"

Jag: "Nej.."

Jag: "Då kan du för fasen inte förvänta dig det av en kille heller..ge dig nu, ÄNNA!"



...nu ska man bara leva upp till det också... ;)

2009-04-08 @ 10:16:20
URL: http://oryx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0