Aime; mjau?

En härlig mening jag hörde igår på bussen hem:

- Ah du vet så fråga han mej ifall de va nåt ja inte ville ha på kebaben, jag ba svara på turkiska nej inge röd sååås, inge lööök, och inge jävla vitlökssås. samtidigt du vet jag hade ögonkontakt med den andra snubben, KATTERNAS PAPPA JA SVÄÄÄR!

Samtalet fortsatte sedan med att hon berättade om att "katternas pappa" hade ringt henne

- o sen han ba ringde klockan elva, ja ba fett pinsaaam. sen du vet, ja blev fett nervös, asså i verkligheten ja hade knullat hans huve, men du vet i telefon ja blir såhär nervös och ba "aaaa.. mmm"...

Kändes lite pinsamt att jag förstod vad hon sa för något. Men ja, har man vuxit upp med olika kulturer så lär man sig. Antar att jag kan räkna det till allmänbildningen.



Vad jag just kom på: det är minst två stora grejer till varje vecka framöver. Alla ämnen håller på att knytas ihop och vi, stackars elever, står i mitten och ska hinna med allting. Puh. Tur att man har "Come on Eileen" som hjälper en igenom de svåra tiderna. Ja, jag har verkligen fastnat på den låten. Förresten, tycker ni verkligen att Norges bidrag i Eurovision är bra? Jag tycker det är ....blä! Men vad jag har förstått så är det många som gillar honom? ... Nej hörrninini, heja Malena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0