Aime; solsolsolkärleksolsolsolsolsolsol

Shit vad mycket det fanns att skriva efter total bloggtorka från både mig och Llou igår. Vi ursäktar men skyller allttekniska fel.

Både igår och idag har det varit så soligt att jag måste ta tag i letandet efter mina solbrillor på riktigt. Det är så soft att känna att man VERKLIGEN behöver dem, istället för att bara glida runt och se kool ut i dem, ..fast det är ju också najs såklart. its all about image baby.

Jag har solat tre timmar igår och ca. fyra timmar idag. JAG HAR FÅTT RÄNDER :) ..och mina kinder är lite lätt rosiga. Detta kommer bli en brun sommar.

Anledningen till att jag idag kunde sola så länge (från kl. 11.30 till 15.30) var att jag gick upp 04.48 (hörde jag applåder?) och gjorde mig iordning för att tjäna lite pengar. Kl. 05.50 började jag inventera ICA MAXI. Hahaha, det var roligare än det låter. Och man får pengar, det är najs! Räknade först i saft/juicehyllan och sen lite i "bönhyllan". Visste ni förresten att det fanns oliver med vitlökssmak, oliver med ansjovis, oliver med chili, oliver med ost och oliver med ... nej, det var nog bara dem. Det var många burkar i alla fall.

Dessutom hade vi grillpremiär igårkväll! TJOHO



Kommentarer
Postat av: Cec

Invertera är kul, fast sist jag gjorde det fick jag räkna glass i frysdisken haha tappade känseln efter ett tag...

2009-04-06 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0