Aime; the real shit

I made it! Jag höll mitt löfte till er, kära läsare. Och nu blir det åka av!

VI SKA UT OCH ÅKA TÅG TILL NORRLAND!

nej, fan... fel.

VI SKA UT OCH ÅKA TÅG TILL NORRKÖPING!

Så, nu har vi åkt klart. Vi befinner oss nu i Norrköping, 15 minuter försenade då tåget fick spunk vid Flempan. Taxin, var är taxin? Taxin har åkt. Shit, taxin har åkt. Nej, vi hade inte beställt en taxi. Vi hoppar in i en taxi. Kör.

Dagen är slut. Jo, det är den visst det. Vi har ätit godis och tagit hand om METG-väljare. OH yeah. METG, mycket vacker förkortning. METG.

Pizzabilen kom 5 minuter innan taxin. Taxin luktar pizza.

Taxichaffis: Taxichaffisar i Stockholm är inte lika trevliga
Isabelle: Nej, de är lite dryga, fast en gång...

Tystnad.

Alla (men mest taxichaffisen): Berätta, jo säääg, kom igen, "fast en gång" vadå? Kom igen, berätta nu, annars kör jag inte er till stationen. Du har lång tid på dig att berätta, berätta! ...... berätta!

Isabelle: Nej men en gång så var det en taxichaffis som var polis också. Han tog min kompis i baksätet, nej bakluckan.

Felicia och jag byter en snabb blick. Var det bara vi som fattade hur kul det var?

Taxichaffis: Jag gör inte sånt.

SKRATTATTACK.

Framme vid stationen:

Isabelle: Nästa gång ska vi fråga efter dig

Taxichaffis: Nej, gör inte det, det finns en annan kille som heter likadant, och han är lika pervers som den där polismannen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

det där var en bra chaffis känner jag!

(nu tjyvläser jag er blogg igen...)

2009-04-22 @ 19:32:51
URL: http://flisenfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0