Aime; vaknade nyss

Angående gårdagens inlägg så tror jag att jag drömde allting, så det var ingenting seriöst ni gick miste om. Förutom ifall jag inte drömde allting... då har ni gått miste om någonting. Jaha, det var ju logiskt.

Men ni vet, (bestämmer jag), när det är en sån sjuk sak som hänt så man bara måste ha drömt det. Och så var det, och jag har härmed kommit fram till att det var en dröm, inte verklighet. Ja.

Matten kallar, men nej, solen lyser klarare än "när ger sinussatsen två fall?". Med det ska jag lägga mig i solen igen. Jag ville bara förklara vad jag dillade om igår. D.v.s. ingenting. Dröm, glöm, hej!



som att en bebis skulle födas med detta krull. nej precis, dröm. (även fast det KANSKE skulle kunna hända). perfekt förklaring på det jag känner/kände. det är en dröm, även om det KANSKE skulle kunna ha hänt. enough.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0