Llou; birthday girl

Igår fyllde jag 18 år. Jag trodde att jag hade förberett mig väl, men när jag väcktes på morgonen och min mamma räckte fram en pärm och sade: "Här är dina fondsparingar. Enbart du har nu full kontroll över dom. Du får placera dom hur du vill. Du borde även börja spara i andra konton. Ta inte i Riksbanken!" trodde jag att jag skulle kola vippen. Jag kan ju ingenting om aktier och fondsparande!

Kvällen däremot blev väldigt trevlig. Först firades jag av min familj plus farfar och hans sambo, vartefter jag gjorde mig iordning för att dra på stan. Efter lite smärre incidenter kom jag, Matilde, Karin och Carla till 80's där det bjöds på bra musik och trevligt sällskap!

Däremot lyckades jag skaffa mig ett extremt "smärtsamt" minne från denna kväll, som Matilde säkerligen skadeglatt kommer dela med sig av. Jag håller tummarna för att det inte blir så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0