Llou; det är däremot något jag INTE vill pröva

När jag satt på tåget i Slussen i eftermiddags och väntade på att det skulle avgå, såg jag två duvor som höll på att picka på varandra. Den ena duvan sprang fram och pickade, och backade sedan. Efter det var det den andra duvans tur. Så höll det på ett tag. Jag satt där och roade mig ett tag med att kolla på dem (hmmm... sadist?) när jag kom på att de betedde sig precis som människor gör när vi flörtar. Och jag menar inte att jag pickar på mina flörtingsobjekt. Nej, men även vi gör ett utfall för att sedan backa tillbaka för att observera hur objektet i fråga reagerar. Antingen svarar den på "pickningsförsöket" eller så bryr den sig inte. Fast innan jag hann tänka att "det här var ju ett roligt samband" började fåglarna bli lite för intima utanför mitt fönster. DE HADE FÖR TUSAN SEX MITT I SLUSSEN - MITT FRAMFÖR MINA ÖGON! GET A ROOM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah var det kanske "doggie-style" hahah

2009-04-21 @ 19:47:31
URL: http://uddahumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0