Llou; går humorn i släkten?

Jag och pappa står och viker lakan när vi, helt random, börjar diskutera det engelska språket.
Pappa: "Heter det 'fold the sheets' på engelska tro?"
Llou: "I don't know!"
Pappa (sjungandes): "I don't know but I've been fold!" varpå han ler brett, uppenbarligen väldigt imponerad av sin ordvits.
Llou: "Åh, pappa, den var skittråkig!"
Pappa: "Nej, den var sheet-tråkig! Haha!"

Jag kan säga så här:
Pappa förtjänade verkligen boken jag gav till honom i julklapp; "Tråkiga pappor och skämten de älskar att plåga oss med". Min största rädsla är att jag kommer bli precis som honom. Heh.

Kommentarer
Postat av: Rospanda

Har en känsla att denna artikel kommer uppskattas av dig: http://www.people.com/people/article/0,,20274072,00.html

2009-04-22 @ 22:32:51
Postat av: Anonym

hahah kul ju ^^

2009-04-23 @ 09:42:03
URL: http://uddahumor.blogg.se/
Postat av: ojlin

sheet, den där boken måste jag också köpa till min pappa, haha!!

2009-04-24 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0