Llou; partybilen

Igår, som sagt.
Vi var då i Uppsala för att återigen marknadsföra vår skola. Jag tyckte verkligen att det var jätteroligt. De flesta eleverna som kom var väldigt gulliga och det kommer nog bli en bra skola där.

Jag lyckades även fylla min kvot av "goda gärningar". Det var nämligen så att vi fick lite mackor och äpplen över som vi inte kunde spara. Jag (och några andra) lekte då goda féer och stod och delade ut dessa till hungrande (och ibland snygga) studenter. Jag valde att se det som att jag precis löst deras ekonomiska problem; no more nudelsoppa! Ibland är jag alltför snäll.

Till tågstationen åkte vi taxi, men inte vilken taxi som helst. Vi åkte i partytaxin numero uno! När vi först kom in fick jag en smärre chock av den högljudda musiken, men fann mig snabbt till rätta. Efter lite "snygga" partymooves började taxichaffisen hänga på; han gjorde några dansövningar, han blinkade med ljusen, han guppade med bilen och körde sick-sack så att bilen fick en härlig gungning. Det blev riktigt drag! Snacka om att det blev en stört bra förfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0