Llou; stigande stjärna

Jag har spelat Veckans låt för fullt här hemma de senaste dagarna, så nu har både jag och min lillebror fastnat på den. Frågan är vad som är värst; att jag går runt och sjunger på den eller att min lillebror gör det? När jag sjunger växlar jag tonarter ganska friskt utan att riktigt bry mig om hur det låter, men när lillebror sjunger blir det bara massa mumlanden eftersom han inte kan texten. På de få ställena i låten han tror sig kunna texten tar han i som tusan. Nu går han till exempel runt och sjunger: "I know that she knows that I'm not from Alaska!". Ni som varit trogna fans och lyssnat på låten vet nog att den inte går så. Jag har försökt säga detta ett flertal gånger men bror min är stensäker på att han har rätt.

Rent generellt kan jag säga att det brukar vara en slags tävling mellan mig och brorsan om vem som sjunger minst hemskt. Under vanliga förhållanden vinner han den tävlingen ganska lätt, men annat är det när vi sjunger SingStar! Då sopar jag banan, för jag är så otroligt bra!... Eller, jag ska vara ärlig. Anledningen att jag sopar banan är att brorsan är så otroligt dålig. Eftersom han är kille har han väldigt svårt för att ta tonerna och sjunga texten samtidigt. Han måste fokusera på en av de alternativen; annars fungerar det inte.

Det kan inte vara lätt att vara kille ibland. Jag menar, ni skulle se hur Navid var när vi labbade. Stackars lilla pojke.


Kommentarer
Postat av: Bah!

Vad har vi sagt om självinsikt Lovisa? Det är braaaa att ha det ;)

2009-04-18 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0