Aime; excellent

Dagens datum är 090224. Hur såg min dag ut idag då?

Vaknade vid 10.30, klev upp. Åt frukost beståendes av endast fruktsallad. Såg på åtskilliga Sex and the City avsnitt. De sista tre medan jag cyklade på träningscykeln (duktigt!). Gjorde mig iordning, åkte till stan.

Här börjar min dag ta fart - klockan 16.45 liksom....

Mams och jag lallar runt, letar lite kläder till henne. Hon hittar inget, jag hittar massor. En jacka, ett par skor, hudvårdsprodukter... Ja, you name it.

Jackan ska mams köpa till mig imorgon av en anledning som jag inte orkar förklara. Så bild på den kommer helt enkelt imorgon. Men ni ska få se skorna. Det är egentligen ingenting att få stora ögon för eller så, det är helt vanliga, fina ankelboots med klack - och som jag har letat! Dessutom tog jag en liten bild på ett par gudomliga skor som jag hittade, men inte köpte, på Din Sko. Jag visar er dessa först, och mina sen:

skor


..åh, är de inte för underbara? De ser lite ut som designerskor, inte sant?

Här kommer de som jag köpte:

...


Nejmen, förlåt, det här måste vara fel bild? Tihi, nej, tänk för att det är helt rätt bild! Men skorna fick lämna plats för något ännu mer efterlängtat, ni ser ju vad! ÄNTLIGEN!

min efterlängtade mulberry


Hur glad är jag? Ja, på gladhetsskalan ser det ut ungefär såhär:

hur glad är jag nu?

Kommentarer
Postat av: olivia

hjälp vad snygga skorna var!!! och väskan!!! olivia = avundsjuk!!

2009-02-27 @ 16:23:45
URL: http://oliviasfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0