Aime; fysik, nu? Neeej

Häromdagen satt och och läste lite om stjärntecken, eller ja, egentligen bara om lejonet. Men eftersom jag ändå var inne på den där sidan, HÄR, så kunde jag ju inte låta bli att läsa om mig själv (och Llou för den delen)... OXAR är vi.

Efter jag läst nästan allt om oss, våra positiva resp. negativa karaktärsdrag, polaritet och allt vad det nu heter, så kom jag fram till något jag först blev ganska stolt över. Det är nämligen så att min far ofta säger till mig: don't do tomorrow what you can do today

..
och precis så stod det att oxens motto är. Ah, vad duktig jag är. Jag skjuter inte upp saker och jag tar tag i allt idag istället för imorgon och.. Nej men vänta lite här nu... Det är något som är fel.

Jaha, nej, stryk det där som jag just skrev... Såhär var det tydligen

"Motto: Jag äger - Gör inte idag det du kan göra i morgon"


P.S. Det var tangerat besökarrekord igår! Hur ska vi fira det Llou? D.S.


Kommentarer
Postat av: Llou

wohoo! jag instämmer totalt på det senare mottot! :D

2009-02-15 @ 21:13:07
URL: http://killingalllights.blogg.se/
Postat av: Nea

haha! jag är jungfru, och det stämmer inte alls in på mig :P <3

2009-02-15 @ 23:38:16
URL: http://liiinneaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0