Aime; hej! (klick)

Ny vecka = nya uppdateringar i bloggen!

Efter en morgons rådslagning med Llou så har vi bestämt oss för att starta upp en ny punkt i vår repertoar på killingalllights.blogg.sekamera

Denna nya händelse kommer förhoppningsvis älskas av er läsare. Till saken:

Jag, Aime, kommer härmed stå för släckandet av er modetörst. Utrustad med min kamera ska jag fråga en random människa på stan om jag kan få ta kort på hans/hennes gudomliga outfit. D.v.s.  det kommer bli ungefär som Stockholm Streetstyle, fast såklart; lite snyggare, lite personligare à la killing all lights.

Ingen garanti för daglig uppdatering finns, utan det sker mest spontant. En i veckan är en lagom standard just nu, vi får se var det leder.

Fortsätt hålla tummarna för mig och min drömväska nu. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0