Aime; man kan räkna ut allt

Mmmm, matteJag tänker inte förbereda er med massa dåliga ursäkter: jag gick och la mig 10 igår.

Visst, jag är en tönt. Men jag tror jag behövde det, för jag sov i 12½ timme. Hur fan kan man sova i 12½ timme?! Fredagskvällen och dagen igår var slitsamma tydligen.

Jag säger ju alltid att man inte kan ta igen sömn, men om man räknar lite på det så kommer man nog fram till något bra...

natten fre-lör: 6 timmars sömn
natten lör-sön: 12½ timmars sömn
= 18½ timmars sömn

18½ / 2 = 9.25 timmar = 9 timmar och 15 min = BRA!

Ja, jag går NV. Och ja, jag och Llou räknade en gång ut hur lång tid vi skulle stå på varje trappsteg för att komma upp till plan 4 kl. 15.45. (Vadå? Det funkade ju..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0