Aime; nu du Hellgren!

Tradera är en rolig hemsida. Där kan man, som ni antagligen vet, auktionera ut saker och ting, stora som små, till högst bjudande. Jag har inte sålt något på Tradera, men jag har köpt en jacka. Mycket fin faktiskt. Nu ter det sig så att jag har börjat fundera ut vad som står på min önskelista till 18-årsdagen. Jag har kommit på en del nu, och jag har informerat alla (trots att det är ett tag kvar tills jag blir 18) om att jag inte vill ha något litet "tjafs" utan att jag hellre ser att mina vänner och bekanta går ihop och köper något jag verkligen önskat mig.

Listan ser för närvarande ut som följer:

•·         Plattång, den smala från Vidal Sassoon

•·         Spabehandling

•·         Pengar till London

•·         Stämapparat

•·         40"LCD TV (den kommer iofs att stå i vardagsrummet)

•·         Mulberryväska

•·         Bra högtalare!

Som ni ser är det ganska dyra saker, eller i alla fall för min budget. Här kommer Tradera in i bilden. Ikväll har jag, med lite manipulation, övertalat mamma att buda på en Mulberry Bayswater till mig (som födelsedagspresent alltså). Auktionen går ut imorgon och jag hoppas verkligen att jag vinner!

(Hur vet jag att den är äkta? Ja, det står på sidan, snubben har kvittot från Mulberryaffären i New York och bilderna som finns är precis så som jag vet att den ska se ut. Dessutom kan man, om man bevisar att väskan är fake, få tillbaka pengarna, eftersom annonsören, dvs. snubben, då har lagt ut felaktig information. Sådeså!)
 
Håll tummarna för mig och min drömväska nu! Jag meddelar er imorgonkväll om hur det gått! Tudelu

HELT NY ÄKTA MULBERRY BAYSWATER väska i läder.
be mine, will you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0