Aime; början på något bra (del 2)

Vart var jag? ...
...ja, just det; tjejer (fortf. generalisering) dras till elaka skitstövlar.

Jag har, som tidigare nämnt, funderat på detta ett tag nu. Jag har ju märkt på mig själv att jag kategoriserar killar i två grupper, och detta är hemskt. Jag har trott att killar antingen är:

1. Snälla men ointressanta
2. Intressanta men elaka


Låt mig utveckla detta lite. Om jag börjar med kategorin "snälla men ointressanta"... Jag har träffat många snälla killar och det är såklart jättetrevligt. Men grejen är; jag faller inte för snälla killar. Snälla killar blir som kompisar. Det finns ingen s.k. "gnista". "Gnistan" upplevs istället hos sådana där intessanta killar med mystik. Tyvärr är de här killarna, enligt mina (sorgligt nog) väldigt tråkiga erfarenheter, farligt idiotiska elaka och egoistiska. Usch, det här låter helt sjukt konstigt och galet. Jag vet inte om jag kan förklara bättre.

Men ni snälla killar - fortsätt vara snälla! Vi tjejer fattar att det är ni som är värda att behålla, även om vi kan vara jävligt korkade ibland. Och tjejer - hitta en snäll kille! Skit i alla skitstövlar!



good vs. evil


Kommentarer
Postat av: /A.

Dags för tjejer och tänka mer elite även fast de aldrig kommer bli det, som vi män är. :'D

2009-02-07 @ 21:49:38
URL: http://theparken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0