Llou; bråkar du med mina kompisar, bråkar du med mig

Jag kom på att det kanske inte var så där jättebra att erkänna att jag, som sjuttonåring, ska spela the Sims. Så jag tycker att vi alla struntar i det felsteget och blickar framåt, mot min födelsedag. När jag fyller arton ska jag inte spela något töntigt spel. Eller, ännu bättre; jag ska inte tänka på något töntigt spel.

(Bara så att ni vet vill jag säga att the Sims var astråkigt och att jag nu har raderat spelet från datorn. Pappa är mitt vittne!)

Avslutningsvis vill jag ta tillfället i akt genom att spy lite galla över en viss kille. Diverse kommentarer far genom mitt huvud för tillfället, den ena mer taskig än den andra. Men jag nöjer mig med att skriva: Du är en fullkomlig jävla idiot! Det var flera år sedan jag hade för vana att sparka killar mellan benen, men nu kommer lusten tillbaka. Och jag kommer sparka betydligt hårdare den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0