Llou; dagens antibordrörelse

Dagen idag har varit relativt händelselös. Största händelsen var när jag och Julia genomförde en röstning huruvida vi skulle placera om borden i klassrummet. De flesta blev förbannade hur vi än flyttade borden. Jag har ingen aning om att folk kunde bry sig så mycket om några ynkans bord och stolar. Allt blev bara så skrattretande. Det var som att komma tillbaks till sena mellanstadiet.

Som en protest mot detta omorganiserade vi stolarna och borden när alla gått hem för dagen.
Jag undrar verkligen hur reaktionen kommer bli imorgon.

Ja, som ni hör, det här är det mest händelserika för mig idag.
Rolig dag, eller hur?
Gud, vad jag längtar efter att ta studenten!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är blodigt allvar! Jag ska HA den bästa platsen imorgon, så jag ska vara i skolan 9!

2009-02-09 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0