Llou; det var det där med balansen...

För tillfället är hela min klass och åker skridskor. Detta är ett tillfälle som man egentligen inte ska missa. Vad är roligare än att skratta åt klumpiga klasskamrater som ramlar omkull? Jag hoppas verkligen att Aime har med kameran och filmar detta event, för er skull likaväl som min.

Hur kommer det sig då att jag inte är där?
Jo... Visst, skratta åt andra är jag bra på, men det känns lite som att kasta sten i glashus när jag sedan ska snöra på mig grillorna och inta isen. Jag är som "Bambi på hal is" gånger 1000, och det är verkligen inte en överdrift.
Jag har nu inte åkt skridskor på 5 år, och när jag åkte sist drog jag mig fram i sarjen, och inte ens då kunde jag hålla balansen. En vindpust i nacken och jag ligger och vrider mig på isen.

Så tusen tack till ni som inte hade några skridskor att låna ut; ni räddade mitt liv!




Piece a cake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0