Llou; ge mig tre år

Att vara uppe sent och titta på Oscarsgalan har sina nackdelar. Ett exempel är videon i förra inlägget. Tydligen är det möjligt att förlora 60% av hjärnkapaciteten genom att inte sova. Jag vet inte hur jag annars skulle tolka vårt beteende.

Ett annat exempel är komplikationerna när man senare ska laga mat, och måste hantera diverse vassa föremål. Det blev helt plötsligt väldigt spännande och nervöst bara att hacka grönsaker. Skulle jag skära av mig fingret eller inte? Jag lyckades överleva med alla fingrar i behåll, och endast med ett litet skärsår. Cred till mig!

Jag vet inte om ni kan "läsa mellan raderna" som min svensklärare tjatar om. Men har jag lyckats ska ni vid det här laget förstå att jag är ytterst trött. Därför ska jag redan nu dra mig mot min säng.
Sova. Sooooooooooooooooooooooooova. I min säng. ZzzzzzzzzzzZzZZzzzzzzzZzzZzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0