Llou; hjälp

För några månader sedan sprängde jag mina iPod-höglurar. Detta orsakade stor panik; en tågresa utan iPod känns som en tågresa utan kläder. Problemet löstes genom att jag snodde min käre lillebrors hörlörar. Efter bara någon dag märkte han detta, men var snäll nog att låta mig behålla dom för en tid.
Nu är det tyvärr så att han vill ha tillbaka sina hörlurar. Det skulle vara okej, om det inte vore för att jag har förstört även dom. I eftermiddags började det knastra farligt i den vänstra hörluren, innan den sa "poff" och dog. Eller ja, dog är nog fel ord. Den strejkar mera. För vad? Jag vet inte... Kanske de ohälsosamma arbetstiderna? Då och då växer hoppet inom mig när den börjar fungera för en millisekund - bara för att dö igen lika fort.

Så istället för att behöva köpa en hörlur måste jag nu köpa två! Ve och fasa! Har ni några tips på bra och billiga hörlurar?

Jaja. Nu måste jag gå. Jag ska nämligen vara barnvakt åt en känd komikers barn, som tillika är min granne.
Ni som känner mig anar oråd redan nu, och - det är faktiskt sant - det är befogat.
Frågan är nu: vilka kommer överleva; jag eller barnen?
Jag tvivlar på att jag kommer få betalt om barnen kolar vippen, så jag ska göra mitt bästa för att förhindra det.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0