Llou; jag har syndat

Trots min hemska uppsyn igår vågade jag mig ut ur mitt hus, likt Grinchen vågade sig ut ur sin grotta. Längtan efter att shoppa blev alldeles för stor. Så jag antar att jag inte ska pika dig, Aime.

Det slutade med att jag köpte en otroligt söt klänning från Miss Sixty, som jag tyvärr inte kan visa upp. Den är lite paisley-inspirerad. För tillfället passar den mig inte så bra nämligen, men på sommaren när jag är så där snyggt brunbränd kommer den passa perfekt.
Eller vänta lite... Vem försöker jag lura? Jag blir aldrig snyggt brunbränd. Jag blir röd, och sedan vit igen.
Damn it.
Men klänningen är snygg i alla fall!

Jag köpte även en otroligt söt sjal på Lindex av alla ställen. Den är vackert korallfärgad.
Har ni tur kommer det kanske upp en liten bild, när jag har hämtat mitt smink, förståss.

På tal om det så köpte jag även en mascara, för det kan jag verkligen inte vara utan.
Nu är jag färdig med att leka en utseendefixerad, dum blondin. Tillbaks till verkligheten.

Och just det.
Vad jag vet så dog ingen, och ingen fick kroniska skador. Jag däremot kan ha fått tinnetus av en tjejs skrik, men förutom det är allt prima.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0