Llou; my baby shot me down

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag har varit en dålig bloggerska, jag vet. Till mitt försvar kan jag säga att... öööhh... jag glömde bort bloggen funderade ut massa smaskiga saker som jag ska skriva här senare! Förlåter ni mig?

Problemet med att fundera ut massa smaskiga saker att skriva är att man blir så himla frustrerad när man glömmer bort dem (som nu). Jag vet med mig att det finns minst 3 skitroliga saker som jag vill delge mig av, däremot har jag ingen aning om vad dessa tre saker är.

Är det möjligt att vara senil när man är 17 år?
I sådana fall är jag i rikszonen.
Crap.

Om ni har tålamod kanske jag kommer på det igen.
Troligtvis inte.

Jag borde typ ha en "bloggbok" med mig där jag alltid kan skriva upp mina snilleblixtar. Problemet är att en sådan bok skulle vara så tjock och tung att bära omkring, if you know what I mean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0