Aime; "de e nåt med klockan asså"

Nu har vi haft den här bloggen i sisådär två veckor. Det är dags för er, som nu känner mig lite bättre, att hjälpa till med ett problem. Javisst, det är ett i-landsproblem, men si signora, det måste lösas.

Min klocka blev stulen i december och jag är därför på jakt efter en ny. Problemet är att modellen jag ville ha (dvs. samma som jag hade förut) har utgått. Hör och häpna. Jag blev förstås mycket ledsen, men får helt enkelt känna mig tillfreds med en annan modell. Frågan är enkel; vilken?

Vilken ska jag ha?
Jag litar till eran goda smak nu, kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tredje från vänster var väääldigt fin :D

2009-01-29 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0