Aime; be there or be square

Anonyma middagsklubbenJag har varit vansinnigt varm för bara sisådär en timme sedan. Då ylade jag till Cranberries Zombie (som Llou påstår sig aldrig ha hört!?) och hoppade runt som en tokstolle framför min gigantiska garderobs/spegelskjutdörr. (Ni borde ha sett mig. Det är såna där tillfällen jag ska filma) Got to love IKEA. Har designat min egen garderob och believe me, it's perfect! Oh, bara för det måste jag mäta hur bred min garderob är. Jag får alltid fnatt när jag inte kan komma på om det är 2 eller 3 meter.

..Happ, till min stora besvikelse var den pluttiga garderoben ynka 2 meter. Men den är fortfarande bäst!

Ikväll är det cirkelkväll hos anonyma middagsklubben. Ingen fyrkant får vara med. Kalla det mobbing, men det är reglerna för den anonyma middagsklubben. En gång i månaden träffas den på ett topphemligt ställe. Det kan vara här, där eller ingenstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0