Aime; ...det är hit jag har konverterat

Frukta icke! Kära vänner, ovänner (?) och andra medmänniskor, det är här jag är!

Mina funderingar snurrar kring spionage, resor, bloggar, marknadsföring och kardemummaskorpor. Skratta inte, man ska inte underskatta en kardemummaskorpa på kvällen. Testa det, det är varmt rekommenderat.

Pssst, bakom mig här på tåget från Norrköping sitter två torrbollar från NTI. Bluäh! (Därmed inte sagt att alla är torrbollar, men just dessa figurer har ur min synvinkel visat sig som ganska.... hm, vad är rätt ord att använda? Uppblåsta? Tjaa, hursomhelst så var det inte mina favoriter.) Men vi skall inte hänga upp oss på sådant som är negativt, då förstörs nervgångarna i hjärnan. (Eller hur det nu var)

Mitt tips till er, innan jag rundar av denna mysiga skrivstund, är att ni sätter er framför Bloglovin, skapar er ett konto och börjar prenumerera på min och Llous underbara blogg. Så kan ni läsa den sen ungefär den tiden ni läser bibeln.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0