Aime; emotionellt nervsammanbrott

Min sida av storyn från igårkväll låter såhär; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

...och sedan fortsätter det så i ungefär 20 minuter.

När man är tjej så är det många saker som ska samsas i en och samma kropp. T.ex. så funderar vi (i alla fall de flesta av oss) redan som barn på vad våra egna barn ska heta. Vi testar också, när vi är kära, att skriva vårat förnamn med vår älskades efternamn på papper. För att liksom se om det passar. Hm, Aime Depp. Aime Jackman, Aime Pitt. Nej, nu har jag det! Min mormors flicknamn. Det återtar jag så fort jag gifter mig och på så vis heter Aime Martin.

Nu tyckte jag att jag kom fram till något bra, så det är bäst att avsluta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0