Aime; fynda!

Dagens vinnareHej världen!
Dagens inlägg kommer bestå av en liten upplysning, till synes kanske ganska lam, men jag tror att ni, precis som jag, uppskattar den när ni utnyttjar den. Hm, lång, konstig mening? Ja. Borde jag fortsätta att förklara vad jag menar? Nej. Kanske jag bara ska ta allt rakt på sak? Ja. A tiny thing first, this one goes out to all the girls.

Vi tjejer tenderar att leta efter "den perfekte mannen", som ni (kanske?) känner igen er i. Han ska vara si och så och se ut på ett visst sätt, ha den snyggaste klädstilen o.s.v. Det vi inte tänker på (eftersom vi har fullt upp med tankarna på hur han ska vara) är att han kan finnas varsomhelst! Jag själv märker att jag roar mig med att hitta hunkar överallt. Mitt bästa ställe so far; tunnelbanan. Det kryllar av dem. Dagens fynd stod idag mellan denna kille (som ni ser till vänster) och en annan som jag tyckte påminde om Orlando Bloom. Det slutade tillsist med att det blev den här killen, eftersom Orlando hade lite för bred haka. (Åter igen, fy skäms på mig, som letar efter den PERFEKTA. Lyssna bara; "liiite för bred haka")

Hursomhelst! Poängen med inlägget är att ni singeltjejer borde öppna ögonen. Han finns där ute. På bussen, hos frissan, på ICA eller kanske i Hagaparken. Jag och mina tjejkompisar har dock ett eget favoritställe. Det stavas N o r d i s k a  K o m p a n i e t. You heard me. NK. Damn, alla är snygga där. Eller i alla fall de flesta. Missa inte de som jobbar i butikerna, och ta inget för givet! Det finns faktiskt TVÅ snygga killar som jobbar på leksaksavdelningen.

Som jag och Matilda kom fram till idag innan vi skiljdes åt; Sitt inte och vänta på att livet ska komma och knacka på dörren, ta tag i det!


Kommentarer
Postat av: my

åh tack så mycket,värmer med en sådan fin kommentar!

din blogg var fin måste jag säga med! klart jag kikar in,alltid kul att se i ord vad som händer i andras vardag!

2009-01-22 @ 15:21:58
URL: http://mymarianaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0