Aime; kra..... m

Idag deltog jag och Llou i Stockholm freeze. Detta ägde rum på centralen klockan 14.00-14-05. Mycket rolig upplevelse må jag säga. Vår pose var "hejdåkramen". Bilder är tagna av okända människor och kommentarer som "Nu har vi hamnat mitt i en konstutställning" är förevigade i våra små huvuden. De fem minuterna gick oväntat fort och spontana applåder utbröt så fort alla började röra på sig igen. Härligt att gå ut med huvudet högt till applåder som man bara kunde lapa i sig. Smaskens!

Till er som inte har en aning om vad jag dillar om, här har ni en länk från 1 april 2008: http://www.youtube.com/watch?v=Bosu4tCiGJw  

Självklart kommer vår freezevideo från dagen också upp i bloggen så fort den kommit upp på nätet. Ni får nöja er med den här oldien sålänge. Sussilur


..nej nu tycker jag att vi stannar i här. Toppen.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Okej, vad roligt! :D

2009-02-01 @ 12:19:06
URL: http://allgirlsopinions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0