Aime; nostalgi

När jag loggade in på facebook (ja, jag är precis som alla andra och har facebook. Vadå, det är ju bra?) för några minuter sedan såg jag att det var ungefär 10 nya bilder på mig upplagda. Några var från skidresan med skolan till Romme, men ungefär hälften var flera år gamla. Jag satt och stirrade som förskräckt när jag bläddrade vidare, bild för bild. Att jag var en "sån där" hade jag förträngt. Men även om bilderna i sig var hemska så fanns det ändå minnen i dem. S.k. nostalgi. Det får bli dagens ord. Är ni ute efter att skratta lite och kanske även skämmas en smula så är mitt tips enkelt; titta på foton som är tagna ca. 2 år tillbaks i tiden.

Som tur var fanns det ett sött kort sen gammalt på mig i alla fall! Här kommer det:

Johannas 16-årsmiddag
vem tror ni är jag? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0