Llou; damn right

Nu har vi fysiklektion. Det är lika upphetsande som vanligt (det vill säga inte över huvud taget, som Navid så snällt påminner mig om). Så vad gör man då för att roa sig en lektion som denna?
Tricken är många och varierande. Personligen föredrar jag att bränna tid på oväsentliga saker som andras bloggar. Usch och fy. (Eeh, är det så att du har en blogg vill jag säga att det här absolut inte gäller din blogg. Den är bäst. Eller ja, efter den här). Jag förstår inte hur det kommer sig att alla inte ännu har insett storheten i den här bloggen.
Äsch, det kommer väl, antar jag.

Jag avrundar detta inlägg genom att citera allas vår Monty Python:
"Drinking Australian beer is like making love in a canoo; it's fucking close to water!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0