Llou; get out of my dreams, into my car!

Mitt problem igår löste sig för stunden. Pappa behövde inte kameran. Nu har jag ännu mer tid att komma på en kick-assig plan. Det ska gå.

Det är fredag, loves. Fredag betyder:
  • Sovmorgon
  • "Veckans låt" (kommer strax)
  • Roliga lektioner (jo, jag är en sådan)
  • Toalettstädning (det fick jag som straff för... vad var det?... jo, att jag var för slapp)
  • Början av helgen
Början av helgen betyder i sin tur:
  • Början av nästan 3 dagars frihet
  • Tid att träffa vänner
  • Tid att leva
Det låter inte helt fel.
Så, om ni ursäktar, ska jag nu gå och praktisera dessa punkter.

Kommentarer
Postat av: Aime

har ni försäkring på kameran llou? isf. är det ju bara att lämna in den... fast självrisk förstås.. hm.

2009-01-24 @ 17:14:31
URL: http://killingalllights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0