Llou; girl-on-girl action

Väl hemkomna gjorde vi oss i ordning för att gå och lägga oss. Jag och Matilda delade säng, och jag låg så snäll och väntade på henne medan hon bytte om.

Matilda: "Ska vi sätta väckarklockan? Annars kanske Aime kommer och väcker oss så här!" (demonstrerar hur Aime skulle väcka oss genom att, tro det eller ej, "råka" slå mig på mina bröst ett antal gånger)
Llou: "Ajajajaj! Mina brööööööst! Sluuuuuuta! Okej okej, om det är så Aime kommer att väcka oss, så ställ väckarklockan för Guds skull!"

Matilda ställer väckarklockan. Därefter kryper hon återigen ner i sängen med ett leende på läpparna och ögon som gnistrar.

Matilda: "Alltså, jag är såååå uppspelt!"
Llou: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det kom ut lite fel.... OKEJ!!! ^^

2009-01-18 @ 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0