Llou; my moon my man

Det var ju det där om bilder. För att ta kort på något man gör krävs det ju att det man gör är någorlunda intressant (enligt mig i alla fall). Vad har jag gjort idag som kan klassificeras som intressant? Hm, låt mig tänka. Inget.
Om vi inte räknar ett jobbigt kemiprov och en flummig mattelektion. Allt är i och för sig relativt, men jag ska inte sjunka så lågt att jag påstår att de ovanstående alternativen är intressanta. (Trots det måste jag erkänna att det togs en bild eller två under mattelektionen... hehe).

Nu i eftermiddag hade jag egentligen tänkt gymma, men sedan insåg jag att det är idag Obama svär presidenteden.
Valet var nästan för simpelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0