Llou; om jag kommer in?

Jag, Aime, Matilda och Navid satt och pratade om vilka olika klubbar vi vill hänga på när vi alla fyller 18 år. För mig är det 85 dagar kvar, så det gäller ju att ladda upp! Hursomhelst. Snacket gick, och vi började prata om White Room.

"Vad är White Room?" frågade Navid, helt klart missorienterad. Det är tydligt att han inte driver med oss; han vet verkligen inte vad White Room är. Aime tar honom under sina vingar och förklarar.

En minut senare vänder sig Aturina om för att fråga Navid något.
"Prata inte med mig; jag hänger på White Room!" utbrast Navid med en grov Lidingö-accent och ett nyvunnit självförtroende. Frågan är hur mycket av det självförtroendet som finns kvar efter att klassen skrattat gott åt (absolut inte med) lille Navid.

Eftersom Navid inte vill att vi ska nämna honom i det här inlägget för han framställs som "en stor jävla idiot" (enligt honom själv). Därför kan vi kalla Navid för "X".
Slutet gott, allting gott.

Kommentarer
Postat av: Mr X

Ja, alla vet att du överdriver det mesta Llou...ack att du dessutom förvrängar allt lilla Llou. Så beklagligt att du inte kan förstå små skämt.

Klassen? Du menar du och ...Aime?

Nej usch! White Room tillkallar så hejpåhre!

2009-01-29 @ 18:46:38
Postat av: Llou

Haha, jaa Navid. Jag trodde att vi kommit överens om att min och Aimes åsikt är hela klassens? Är inte det uppenbart?

2009-01-29 @ 20:07:21
Postat av: Aime

i totally agree with llou

2009-01-29 @ 20:49:29
URL: http://killingalllights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0