Llou; pölseland

Mina damer och herrar (och även ni där emellan), här är mitt allra första inlägg.
Känner ni storhetens vindslag i nacken? Just precis. Det här är ett stort ögonblick.

Således borde inlägget handla om något stort, allvarligt eller åtminstone livsavgörande. Jag blir tvungen att göra er besvikna. Jag sitter för tillfället på ett tåg mot Köpenhamn. Det är lite svårt att vara kreativ då.
Inte för att jag har något emot danskar. Alltså... jag har någonting emot danskar, men det ogillandet påverkar inte min skaparförmåga.

Flum flum. Jag och Aime är på väg till Norrköping. Vi ska marknadsföra vår skola, förebilder som vi är! Kanske blir även det vårt projektarbete i trean (eftersom vi är så eftertraktade att vi redan har blivit förfrågade...).

Over n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0