Llou; R-Patz ska sjunga på min begravning, ok?

It's been a long day, dear friends.
Anledningarna till att jag skrev på engelska är många och komplicerade, men samtidigt så frustrerande löjliga.
Typ som anledningarna till att jag går NVNV. Hmpf.

Ikväll ska jag, hursomhelst, pröva på en apparat som jag fick av min sjukgymnast.
Den ser ut så här:



Och tro det eller ej - den ser till och med läskigare ut i verkligheten. Plattorna ska jag fästa på ryggen. De kommer i sin tur göra så att jag får ryckningar i ryggen. Ni förstår nog varför jag är lite tveksam till konceptet. Sjukgymnasten försäkrade mig om att den var någorlunda ofarlig, men jag vetetusan.

Kommer jag inte till skolan imorgon är det dags att börja oroa sig.
Hejdå, åh du grymma värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0