Aime; gårdagens shopping

Jag var ju som sagt på Whyreds utförsäljning igår. Lovade ju er att visa upp fynden redan igårkväll, men ärligt talat så somnade jag på soffan klockan 20.00 (!?) och låg där ända tills pappa kom och väckte mig vid 22.00. Det var hemskt att gå upp och lägga sig ska ni veta. Särskilt efter man hade tvättat bort sminket, bytt om och borstat tänderna - då hade man ju hunnit bli pigg igen! ...Jaja, jag somnade jag med.

Men nu till det roliga! Det jag köpte var:

•·         Ett par svarta jeans

•·         Ett par mörkblå byxor

•·         Ett rött linne

Och här kommer två bilder:



Ser ni någon skillnad? Min kamera är inte den bästa. (Något att skriva på önskelistan; digital systemkamera) Men det är i alla fall så att de till vänster är ett par mörkblå byxor, medan bilden till höger föreställer mina svarta jeans med HÖÖÖG midja, + mitt röda linne då, som lyckats ta sig med på båda bilderna :)

Nu tar jag helg!


Kommentarer
Postat av: eller..

..så kan du putsa din spegel, pucko.

2009-03-13 @ 20:59:31
Postat av: joyce

fin shoppat !

2009-03-15 @ 13:59:32
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0