Aime; kärlekens färg

Igår när jag stressade ut från psykologilektionen så tappade jag datorn. För att skydda den från fallen sträckte jag ut mitt högra ben. Datorn studsade då på mitt lår för att sedan fortsätta ner på smalbenet och tillslut avsluta med en liten touch i väggen innan den nådde golvet. Det hela resulterade i ett fett blåmärke på låret, aj. Uppgifter på hur väl datorn klarade sig är ännu inte utlämnade åt allmänheten.

Nåja...

Jag har en sådan lust att se Moulin Rouge. Jag har lust att sjunga och dansa och vara sådär passionerad som hela den historien är. Särskilt den här scenen (mmm, me likey). Men det får bli en annan dag, med någon annan, jag kan ju inte sitta ensam. Någon som känner sig manad?

Puss på Caroline af Ugglas som har en toppenbra låt i melodifestivalen (fast den passar inte i melodifestivalsammanhanget, men jag älskar den! Så fin) ...Hoppas fortfarande på Malena Ernman nästa vecka, mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0