Aime; one song

Har inte ni också en såndär låt som ni lyssnar på lite i smyg när ni vill känna er starka och hela? När verkligheten känns grym och som passar in exakt på hur ni känner er? Alla orden bara klingar rent, som sanningen. (Åh så poetisk jag är!)

Hursomhelst. Jag har en sån låt. Jag har en hel sån skiva egentligen. Men mest en låt. Nu är jag stark igen! TJOHO!

Tänk vad musik kan göra. Jäkla skumma skumbananer som inte gillar musik. Någon musik måste ju tilltala en. Eller? Jag är iofs en såndär störande människa med hörlurar i öronen dag ut och dag in... Dessutom mimar jag med lite försiktigt i alla låtar och tror att ingen ser... Fast tydligen ser folk. ÄH, VEM BRYR SIG!?

Gå och sätt på lite musik,.. nu!

Kommentarer
Postat av: Michael Clarke

Vilken låt är det då? blir ju nyfiken här haha :)

Målande musik är rätt sjysst för de, mycket symfoni i mitt fall, eller så blire nå glad ska låt, funkar mkt bra i mitt fall :)



go natt pårej!

2009-03-31 @ 00:15:57
URL: http://michaelclarke.blogg.se/
Postat av: .

Lyssnar redan på musik :)

2009-04-01 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0