Aime; projektarbete

Oh damned it, jag är kär... i en trollkarl! (Och nej, inte i Harry Potter)

Seth Engström. Jag är ju helt efter, men igår när jag såg honom på bussen så blev jag stum. Min kompis Johanna informerade mig genast att han är magiker och varit med i talang och hej och hå. Ja, jag är efter, jag har redan erkänt ju!

Till råga på allt så känner min kompis Christina honom, MEN HALLÅ? Varför har jag inte blivit presenterad? Aime har härmed ett nytt projekt: Ready, Seth, go!

hej snygging

måste tillägga att han ser ÄNNU bättre ut i verkligheten, han hade så perfekt tre-dagars-stubb och allt. mjau!

Kommentarer
Postat av: Christina

Nej, jag tror att du har missförstått.. jag känner inte honom! Min brorsa gör det ;)

2009-03-28 @ 19:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0