Aime; up, up and away

Min hjärna är helt inställd på engelska just nu, därför vet jag inte om det är någon smart idé att börja skriva ett blogginlägg just vid denna tidpunkt, men vet ni vad? Det skiter jag i! Här är jag, med min swengelska.

Jag har den senaste timmen, eller timmarna.... hm... kollat på lägenheter i London. Me and my fellow mates will rent one, at least we think so, in September when we're going over there to say hello goodbye (llou, just for you) to Chris Martin and the gang. I've written too many emails to apartment owners all around the world and I really need some sleep. However, I must inform you that I've already recieved an answer from three of them. Although it was just one who had something good to say I must tell you that I'm a bit amazed. It took them like 1 hour tops to get back to me. Right on liksom.

Klockan har redan varit 22.22 och det är way past bedtime. En sista realitycheck innan man sussar. Och så lite tankar på vad man vill accomplish during the night. I'm so into lucid dreaming. Have to learn it, and so do you, suckers!

Love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0