Llou; andra ring eller tvåan?

Jaha, uppenbarligen får man inte ha några hemligheter här längre. Tack så mycket, Aime.

Gårdagen och denna dag spenderades genom att leka äkta bloggare. Vad menas med det? Jo, vi tog kort. Hallelujah! Fast så himla spännande kort blev det ju inte...

Inga mindre än Rospanda och Aime...

Och sedan, i äkta bloggmanér, tog vi även kort på vår underbart goda mat. Men eftersom jag älskar att vara lite... ööh... alternativ så tog jag kortet efter jag hade ätit, och efter jag hade gjort en matmonster av resterna. Mobba mig inte, jag måste passa på att vara barnslig innan jag fyller 18 år. Då jävlar! Framtills dess kommer jag trakassera er med mina matmonster. Jag känner verkligen att jag har en fallenhet i det här ämnet.


Yummi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

LEK INTE MED MATEN!!!

2009-03-05 @ 21:50:21
URL: http://theparken.blogg.se/
Postat av: Anonym

salladen var min idé...

2009-03-11 @ 19:45:45
Postat av: Anonym

salladen var min idé...

2009-03-12 @ 18:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0