Llou; confessions

Imorgon har jag och Aime kemiprov. I flera dagar har jag försökt få mig själv att plugga, men utan att lyckats. Istället har jag börjat läsa alla Harry Potter-böckerna ännu en gång. Nu är det så jobbigt att jag läste ut den sjunde boken idag. Under en sorgsen period trodde jag därför att jag skulle bli tvungen att plugga kemi. Sedan kom jag på; jag har ju faktiskt alla på film också, och det skulle jag kunna se! Vad som helst för att slippa kemin...

Men NEJ, jag ska stå emot trycket. Jag ska plugga.
Måste... vara... stark... måste... vara... stark....

..... ... ........

Jag kan ju i alla fall vara inne lite på datorn innan jag börjar plugga. Det skadar ju inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0