Llou; det är honom vi ska ha!

För tjugo minuter sedan kom jag hem från skolan.
Ja, ni läste rätt. Jag kom alltså hem 21:20.

21:20!!!!!!!

Och nej, det är inte så att jag är en extrem pluggis. Anledningen var den att jag och Aime (med flera) spenderade kvällen med att intervjua lärarkandidater till vår skola. Det kan låta tråkigt, men det var det faktiskt inte! Hur kan det inte vara tråkigt? Joo, när en av lärarkandidaterna är en 27-årig skitsnygg kille blir det hela plötsligt mycket mer intressant! Rospanda, du missade verkligen något! Franskläraren, släng dig i väggen!

Kommentarer
Postat av: Rospanda

Då får man hoppas att dom anställer honom till nästa år!...när man är 18 :))

Fixade era videor så de funkar att ladda upp. Anledningen till att det tog så jävla lång tid att ladda upp dom på Youtube var för att de var lika stora som ett Gossip Girl avnitt tillsammans. Nu är de lika stora som en mp3-låt tillsammans...vad jag är duktig! (Men jag har ju gått Multimedia A :D)



Jusste...titta vad jag hittade! http://www.filmofilia.com/2009/03/16/first-new-moon-set-photos-pattinson-lautner-stewart/

2009-03-23 @ 23:14:42
Postat av: Nea

Haha! Jag vill också ha en snygg 27-åring som lärare! ;)

2009-03-24 @ 14:55:47
URL: http://liiinneaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0