Llou; happy face

Jag satt på en mycket trevlig 18års-middag när jag fick ett samtal av Aime. "Go Marlena, go Marlena!" skrek hon högt i telefonen. Alla i sällskapet tystnade och tittade förvånat upp. Jag fick senare ha en stor utläggning om att jag inte alls hejade på Marlena, och att det här innebar slutet för svensk musik innan folk tittade på mig med respekt igen.
Därfår måste jag förtydliga: Jag hejade absolut inte på henne. Det är fortfarande enbart Aimes åsikt, och dra inte ner mig i det träsket.

Sedan till en rolig nyhet:
Jag såg nyss att vi hade fått vår första negativa kommentar. Jävlar i havet! Det betyder att vi 1) är bra på att göra folk irriterade eller 2) har lyckats nå ut till tillräckligt många personer för att de oundvikliga "jag-trivs-inte-med-mig-själv-så-jag-trackar-ner-på-alla-andra"-personerna ska ha hittat hit. I vilket fall så är jag riktigt nöjd med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Aime

kul att jag kunde vara med och sätta dig i diskussion igår (;

2009-03-15 @ 15:08:22
URL: http://killingalllights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0